Monday, August 9, 2010

Make Up Review: Light Reflecting Liquid Eyeliner IN2IT

lets talk about make up..^_^ 
well.. sebagai gadis biasa.. aku jugak tak lepas dr kecintaan terhadap make up..huhu.. ayat tak boleh blah.
so this time aku just nak kongsi pasal eyeliner yang aku rasa best..but still terpulang katkorang jugak sbb taste semua org berbeza kan..ini lah dia eyeliner tuh..
tada...

so.. nama dia light reflecting.. sbb dia nih actually warna dark purple a.k.a mauve..code yang aku beli ni mauve R1.dari description kat box dia."the line changes colour with the angle of the light".ini yang menarik hati ku utk cuba.hehe.tapi bila dah try mmg pun. actually, under sunlight or with flash or di tempat cerah, eyeliner ni colour dark purple n shiny sikit.but bila korang turn sikit muka korang or kat tempat teduh sikit, eyeliner tuh akan nampak mcm black je.
aku ada suruh kwn aku teka warna eyeliner ape aku pakai.then dia cakap, "eyh..magic la.." hehe..

aku suka sbb..
1.senang nak pakai dengan brush dia yang tirus ( but kena pandai2 gak..takut masuk mata..)
2.bila apply tak comot but if korang prefer pakai eyeliner tebal2..korng kena apply byk kali la sbb sekali applu dia nipis jek..
3. senang nak hilangkan..
4.harga berpatutan sgt.. dlm RM15 je

ape yang kureng sikit
1. dia cakap waterproof tp bila korang basuh muka.. dia pun ilang.
2. kadang2 lmbt sikit nak kering if korang terletak byk

ok.. menarik tak?? ^_^
ke tak menarik sbb cara aku cerita mcm tak menarik..huhu
maaf la tak reti nak bercerita dgn best sbb kecik2 dulu tak masuk pertandingan bercerita.. 

okie.. kalau nak tgk review org lain.. sila click sini.. lagi cantik picture diorg..
picture credit to Shen's Addiction

2 comments:

Nour Eyza said...

sy pon pki eyeliner in2it tu..
sy pakai warna hitam..
agak best la walaupun kdg2 lmbt kering..
tapi berus dia lembut..memang senang nak apply..
hukhuk

NaDic said...

yer.. best kan.. ^_^ btol2.. senang nak apply tp kalau yg suka thick eyeliner tuh kena la apply byk2 sikit.. ^_^

Related Posts with Thumbnails